World Tourism Branding

Nisa turism : exista mult prea multe locuri de vizitat, zeci de mii de destinatii, atractii turistice. Elementul diferentiator in această categorie aglomerata este o pozitie de brand puternic clar definit.

provocare:

Crearea unei identitati care sa inspire incredere, turism, calatorii, vacante, relaxare.

solutii:

Sigla a fost compusa din cuvintele cheie “world tourism”, absolut descriptive. Paleta de culori mixta albastru, galben, verde simbolizeaza mare, soare, natura. Culorile au fost limitate la 4 iar desenul a fost simplificat la maxim pentru o identificare imediata a brandului. 

Identitate vizuala

Identitate vizuala - realizare carte de vizita, design hartie cu antent, design de plicuri personalizate.

Identitate vizuala world tourism

Detalii client

World Tourism este o firma care ofera o multitudine servicii turistice online si detine o serie de ghiduri turistice.

http://www.europa-tourism.com/

World Tourism este o firma care ofera o multitudine servicii turistice online si detine o serie de ghiduri turistice.

Servicii oferite

Pachetul vizualStart:
Grafic Design, Design brosura, Design carte de vizita, Logo Design,

Te intereseaza?

Vrei un proiect similar pentru afacerea ta? Profita de backgroundul nostru in domeniu!

Cere o oferta acum

Alte proiecte

Mobivent branding

Branding: logo design concept pentru un brand Software IT

Site web mobile Hotel Bellavista

Realizare site web mobile, compatibil cu dispositivive, telefoane smart, tablete

Site web dinamic - Munus

Dezvoltare si design site web dinamic bilingv cu sistem de managament a continutului (CMS).

Gaudi Construction branding

Branding pentru Gaudi Construction, o firma in domeniul constructiilor de case

sus

Emotional ® este marca inregistrata. Toate drepturile asupra logotype-ului si numelui sunt rezervate.